För att parafrasera Alfred

Standard

”Hörrdu Lina, det är en sak som jag länge har tänkt å säge dig…”

”Åh vaddå Alfred lille? Va ä de du ska säge?”

”Joo, höördu, det där bloggeriet som vi har tale så mycke om – höördu, det tror jag vi tar och skiter i!”

Bloggen är mest ett dåligt samvete och jag prioriterar jobb, familj och träning. Det är bara det som tiden räcker till för er – i alla fall om jag ska ge allt så mycket tid som jag vill. Men det som är skrivet får finnas kvar, kanske faller andan på någon gång framöver eller så kanske någon som jag kommenterar hos vill se vem jag är.

hej då.

Ett svar »

  1. Kul att se din signatur i min blogg igen! Trodde du hade packat ihop för gott 😉 Skönt att höra att hälsan tiger still åtminstone. Din blogg är din blogg, och du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du inte skriver. Skriv när du har lust och behov av det. Och berätta gärna om du lyckas nå fram till din mamma! Jag höll på i mååååånga år och bearbetade min mamma. Men det handlar inte om hu länge man vill leva, utan om HUR man vill leva. Hälsa henne det från mig 🙂

    Kram, Pernilla be

  2. Hej fina du!
    Jag har hittat igen din blogg!
    Vill bara gratulera dig (igen) på den fina prestationen på Fjällmaran!!
    Jättekul att träffas!!
    Ses vi nästa år igen?
    kram kram

Lämna en kommentar